Název:
Marketingový mix rodinného penzionu
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Family Pension
Autoři:
Sikorová, Petra ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku, konkrétně na rodinný pen-zion. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingového mixu a jeho nástrojů, rovněž také analýz vedoucí ke zlepšení marketingového mixu penzionu. Analy-tická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného stavu penzionu a na mar-ketingový mix. V návrhové části jsou obsaženy navrhnuté změny, které povedou ke zlepšení současného marketingového mixu.
Master’s thesis is focused on the marketing mix of the family guesthouse. Theoretical part is describing basics and important concepts of marketing mix and its tools. Description of all analysis, which are used in the master’s thesis is also included. The analytical part of the thesis is focused on the presentation of current situation of the guesthouse and its marketing mix. The final part contains proposed changes.
Klíčová slova:
cena; Marketing; marketingový mix; penzion; produkt; propagace a distribuce; guesthouse; Marketing; marketing mix; price; product; propagation and distribution.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197513