Název: Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Překlad názvu: The impact of inquiry-based science education in chemistry and biology
Autoři: Sloupová, Hana ; Teplá, Milada (vedoucí práce) ; Čížková, Věra (oponent) ; Bayerová, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Badatelsky orientovaná výuka; Dotazník IMI; Vnitřní motivace žáků; Výuka chemie; Výuka přírodopisu; Chemistry teaching; IMI questionnaire; Inquirybased science education; Internal motivation of pupils; Science teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/125093

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-438593


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2021-04-25, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet