Název: Ekolingvistický přístup k výuce cizích jazyků a hledání příběhů, kterými žijeme, v učebnicích francouzštiny jako cizího jazyka
Překlad názvu: An Ecolinguistic Approach to Foreign Language Teaching: The Stories We Live by in Textbooks of French as a Foreign Language
Autoři: Schlindenbuchová, Magdalena ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: fre
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: ekolingvistika; ekologická komunikativní kompetence; ekologické povědomí; environmentální výchova; kterými žijeme; příběhy; učebnice; výuka francouzštiny; ecolinguistics; ecological communicative competence; environmental awareness; environmental education; French as a foreign language; stories we live by; textbooks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121531

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435450


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet