Název: Principy regulace reklamy v historických centrech měst s ohledem na vizuální identitu města
Překlad názvu: Principles of regulation of advertisin in historic city centres with regard to the visual identity of the city
Autoři: Martin, Jakub ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Lebedová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: historické centrum města; legislativa; nařízení; regulace; reklama; vizuální smog; vyhláška; advertisement; announcement; decrement; historic city center; legislation; regulation; visual smog

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435055


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet