Název:
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers
Překlad názvu:
Marketing Research of the Skechers Brand Value Perception
Autoři:
Sedláková, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Skechers Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je s využitím marketingového výzkumu zjistit, jak je značka Skechers vnímána sportovci a na základě výsledků výzkumu budou poté navrhnuta opatření, která budou mít za následek zvýšení povědomí značky, její popularity a prodejnosti. Metody: V práci byla použita metoda elektronického dotazování (kvantitativní metoda, primární), metoda analýzy a sběru dat (sekundární) Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo zjištěno, že produkty značky Skechers jsou dle vnímání spotřebitelů charakteristické cenovou dostupností, pohodlností a odolností. Mezi její přednosti patří kvalita jejích výrobků a použitá speciální technologie. Naopak se neřadí mezi značky výjimečné, nenahraditelné a moderní. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota značky, marketingový výzkum, sportovní obuvTitle: Marketing Research of the Skechers Brand Value Perception Objectives: The aim of this study is to determine, with the use of the marketing research, how the (Skechers) brand is perceived by athletes; and then, based on the research results, to propose measures for increasing brand awarness, its popularity and marketability. Methods: Methods used in the work were following: marketing research in the form of an electronic survey (quantitative method, primary), method of data collection and their analysis (secondary) Results: From the results of the resesarch we can conclude that the products made by Sketchers are percieved by the users as affordable, comfortable and resistant. As far as their assets are concerned, we can list a quality of their products and used special technology. Hovewer, the company doesn't seem to be percieved neither as extraordinary, unexpendable nor fashionable. Keywords: brand, perceived value, marketing research
Klíčová slova:
hodnota značky; marketingový výzkum; sportovní obuv; Značka; Brand; brand equity; marketing research; sport shoes