Název: Marketingový výzkum image značky s běžeckým sortimentem
Překlad názvu: Marketing research of brand image with running assortment
Autoři: Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; běžecké vybavení; image značky; marketingový výzkum; sportovní značka; brand image; branding; marketing research; running equipment; sports brand

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120232

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet