Original title:
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of the Sports Centre
Authors:
Spáčilová, Natálie ; Oulehla, Michaela (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je vypracována pro podnik MIL club, jejímž cílem je doplnění marketingové komunikace o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současné marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Na základě souhrnu analýz jsou navržena opatření k navýšení počtu nových zákazníků a ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků stálých.
This bachelor thesis is conceived for MIL club company, aimed to supplement marketing communication with suitable sales and advertising tools. Partial analyses and also customer satisfaction survey is included in this thesis to find out current marketing situation of this club. Based on the results of analyses, measures are proposed in order to increase the number of new customers and also for the overall satisfaction growth of the permanent customers.
Keywords:
advertising; communication; customer satisfaction; marketing; marketing mix; price; sale; Sales promotion; services; cena; komunikace; marketing; marketingový mix; Podpora prodeje; prodej; reklama; služby; spokojenost zákazníků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193289