Název: Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal to Change the Marketing Mix of the Selected Company
Autoři: Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; konkurence; marketing; marketingový mix; spokojenost klientů; zákazník; competition; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; promotional mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417488


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet