Název: Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
Překlad názvu: The Phenomenon of Podcasting and its use in marketing communication in the Czech Republic
Autoři: Cypriánová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; monetizace; podcast; podcasting; reklama; advertising; marketing communication; monetization; podcast; podcasting

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet