Název: Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Překlad názvu: Marketing Mix of a Selected Engineering Company on B2B Market in Russia
Autoři: Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; analýza prostředí podniku; B2B trh; cena; distribuce; expanze na ruský trh; hydraulický lis; marketingová komunikace; Marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; strojírenství; 4P; B2B market; business environment analysis; engineering; expansion to russian market; hydraulic press; market research; Marketing mix; place; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191363

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414490


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet