Název:
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Překlad názvu:
Internationalization Activity Plan for Selected Organization
Autoři:
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
The thesis is focused on the creation of a plan of internationalization activities for the Brno University of Technology, the aim of which is to raise the awareness of the organization abroad, specifically at universities within the European Union. The theoretical part of the thesis introduces the individual concepts and analyzes that are furtherly used in the following parts of the thesis. The analytical part evaluates the current situation in the organization and serves as a basis for the proposals. In the proposals of the thesis, a plan of internationalization activities of the university is created.
Klíčová slova:
internacionalizace; marketing; marketingový mix; mezinárodní marketing; online marketing; international marketing; internationalization; marketing; marketing mix; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191357