Název: Intervenční přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v mladším školním věku
Překlad názvu: Interventional approaches to pupils with specific learning difficulties in young school age
Autoři: Šťastná, Kateřina ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: intervenční přístupy; mladší školní věk; podpůrná opatření; specifické poruchy učení; interventional approaches; specific learning disabilities; supportive measures; younger school age

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117917

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412188


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet