Název: Hodinkohled: Etnografie uživatelské zkušenosti s Apple Watch
Překlad názvu: A Watch To Watch: Ethnography of User's Experience with Apple Watch
Autoři: Zavoral, David ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Abu Ghosh, Yasar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Apple Watch; autoetnografie; branding; chytré hodinky; nositelná elektronika; reklama; teorie sítí-aktérů (ANT); věda technologie a společnost; actor-network analysis; advertising; Apple Watch; autoethnography; branding; science technology and society; smartwatch; wearables

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410442


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet