Název:
Vnímání značky Akademie věd ČR
Překlad názvu:
Brand perception of the Academy of Sciences of the Czech Republic
Autoři:
Hanzlová, Radka Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná zpráva je výstupem výzkumu „Vnímání značky Akademie věd ČR“. Zpráva zpracovává výsledky reprezentativního výzkumu, jehož cílovou skupinou byla populace obyvatel ČR starších 15 let. Sběr dat proběhl v termínu od 5. do 20. října 2019 metodou osobního dotazování tazatele s respondentem – kombinace CAPI a PAPI – na základě standardizovaného dotazníku. Celkem bylo dotázáno 1 021 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.The final report is the output of research regarding „ Brand perception of the Academy of Sciences of the Czech Republic“. The report presents the results of representative research, the target group for which was the population of the Czech Republic ages 15 and older. Data was collected between 5 and 20 October 2019 through personal questioning of respondents (a combination of CAPI and PAPI) based on a standardised questionnaire. A total of 1,021 respondents were questioned, and these individuals were selected using a quota method according to region, the size of the place of residence, age, and education level.
Klíčová slova:
Czech Academy of Sciences; opinion; perception
Instituce: Sociologický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0302917