Název: Rysy marketingu pražských středních škol se školním vzdělávacím programem podle rámcového vzdělávacího programu Veřejnosprávní činnost
Překlad názvu: The marketing features of prague's secondary schools with a school educational program based on a frame educational program Public-law activities
Autoři: Faltus, Jiří ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: Marketing školy; marketingový mix; marketingový plán; marketingový výzkum; veřejnosprávní činnost; marketing mix; marketing plan; marketing research; public-law activities; School Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/109426

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405093


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet