Název: Zpětná vazba v hodinách jako prostředek výuky tlumočení
Překlad názvu: Feedback in class as a means of teaching interpreting
Autoři: Petrášová, Marta ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Mraček, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: zpětná vazba|výuka tlumočení|pohled studentů|pedagogická zpětná vazba|vrstevnická zpětná vazba|sebehodnocení|emoce a učení|pozitivní motivace; feedback|interpreter training|student's perspective|teacher feedback|peer feedback|self-assessment|emotions and learning|positive motivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110549

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404472


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet