Název: Komparace vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol
Překlad názvu: Comparison of the athletes and bloggers influence on the behavioral intentions of secondary school students
Autoři: Bernardová, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; influencer; ingová komunikace; nákupní chování; referenční skupina; sportovní celebrita; generation Z; influencer; marketing communication; reference group; shopping behaviour; sports celebrity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/109598

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet