Název: Zhodnocení marketingové komunikace výzkumného projektu a návrh na propagaci jeho výstupu pomocí modelu STP
Překlad názvu: Evaluation of the marketing communication of a research project and proposal of its output promotion based on the STP model
Autoři: Novotný, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analysis of marketing activities; Marketing; marketing proposal; STP model; analýza marketingových aktivit; Marketing; marketingový návrh; STP model

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180662

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403837


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet