Název: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing communications in a chosen company
Autoři: SCHREIEROVÁ, Markéta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílový trh; efektivnost komunikace; komunikační mix; komunikační nástroje; komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingová strategie; communication mix; communication strategy; communication tools; efficiency of a communication; marketing communication; marketing strategy; target market
Citace: SCHREIEROVÁ, Markéta. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59155

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403744


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2020-03-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet