Název:
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Překlad názvu:
Risks Related to Marketing Tools Management
Autoři:
Kučerová, Adéla ; Bílková, Kateřina (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení rizik marketingovým nástrojů" se zabývá analýzou marketingových nástrojů ve společnosti Sonnentor s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny marketingových nástrojů konkrétního podnikatelského subjektu, které podvedou ke snížení rizik a ke zlepšení marketingu ve společnosti. Na první část práce, obsahující teoretické poznatky, navazuje druhá část, která je zaměřena na analýzu současného stavu. Poslední část této práce obsahuje analýzu rizik a návrhy a doporučení, která by měla vést k celkovému zlepšení marketingu v podniku a minimalizaci zjištěných rizik.
The dissertation "Risks Related to Marketing Tools Management" deals with analysis of marketing tools in the company Sonnentor s. r. o. The main target of this dissertation is to propose changes in marketing tools of a particular business entity that will lead to a reduction of risks and to the improvement of marketing in the company. First part of the dissertation, which contains theoretical knowledge, is followed by second part, which is focused on analysis of the current state. Last part of this dissertation contains risk analysis and suggestions and recommendations, which should lead to overall improvement in marketing of the business and minimalization of determined risks.
Klíčová slova:
analýza rizik; Marketing; marketingové nástroje; riziko; Marketing; marketing tools; risk; risk analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/179462