Název:
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix and its Connection to a Company Brand
Autoři:
Pešlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
The diploma thesis deals with the connection of the marketing mix with the brand of a company, namely Notino, s.r.o. According to theoretical knowledge and methodology, the market analysis, including the marketing mix, is carried out. There will also be a marketing survey on customer brand perception. On the basis of the theoretical and analytical part of the thesis, will be made a suggestion to support the brand development through the marketing mix.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; strategické řízení značky; značka; brand; brand management; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177943