Název: Marketing a PR českých florbalových klubů v letech 2013 až 2018
Překlad názvu: Marketing and PR of czech floorball clubs from 2013 to 2018
Autoři: Patočka, Jiří ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: florbal; marketing; public relations; sponzoring; sport; Český florbal; Czech floorball; floorball; marketing; public relations; sponzoring; sport

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107863

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398793


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet