Název: Rodiče a marketingové formy cílené na děti: povědomí, postoje a výchovné přístupy
Překlad názvu: Parents and marketing forms targeted at children: awareness, attitudes and educational approaches
Autoři: Šuvadová, Kristína ; Šťastná, Lucie (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: mediálna gramotnosť; mediálna výchova; rodina; rodičovská mediácia; rodičovské postoje a prístupy; výchova; family; media education; media literacy; parental attitudes and approaches; parental mediation; upbringing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398607


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet