Název: PŘÍSTUP PEDAGOGŮ K ŽÁKŮM S ADHD SYNDROMEM VE VÝUCE NA 1. STUPNI ZŠ
Překlad názvu: TEACHERS' APPROACH TO STUDENTS WITH ADHD SYNDROME IN BASIC SCHOOL
Autoři: Kudličková, Dagmar ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ADHD|pedagog|přístup|rodina|základní škola|žák; ADHD|approach|pedagogue|primary school|student

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107727

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398169


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet