Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výskyt rizikového chování u žáků 2. stupně základních škol v Praze 5
Kudličková, Dagmar ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
(česky) Práce se zabývá výskytem rizikového chování u žáků na 2. stupni základních škol (v Praze 5). V první, teoretické, části této práce se zabývám vysvětlením pojmů, které se vztahují k problematice a tvoří základ práce. Tyto teoretické poznatky jsou uplatněny v druhé, praktické části, v níž se zajímám o to, zda jsou žáci 2. stupně dostatečně informováni o projevech rizikového chování, zda se s ním již v nějaké formě, ať už v prostředí školy či mimo ni, setkali a také tím, který projev rizikového chování se v současnosti na školách nejvíce projevuje. V diplomové práci poukazuji na nedostatky minimálních preventivních programů základních škol. Tato data jsou vyčtena z výročních zpráv základních škol v období 2 let. Pro svou práci jsem si zvolila kvantitativní výzkum, který pojímá větší počet respondentů, konkrétně online dotazníky. Zvolila jsem si žáky 8. a 9. tříd základních škol v Praze 5, protože mi tato cílová skupina připadá nejvíce ohrožena rizikovým chováním.
PŘÍSTUP PEDAGOGŮ K ŽÁKŮM S ADHD SYNDROMEM VE VÝUCE NA 1. STUPNI ZŠ
Kudličková, Dagmar ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Ve své práci se zabývám přístupem pedagogů k dětem s ADHD syndromem ve výuce na 1. stupni ZŠ. V první, teoretické, části této práce se zabývám vysvětlením pojmů, které se vztahují k problematice a tvoří základ práce. Tyto teoretické poznatky jsou uplatněny v druhé, praktické, části, v níž se zajímám o to, zda učitelé vnímají žáky s ADHD syndromem jinak, přistupují k nim s předsudky či negativně, na výuku se speciálně připravují apod. Pro svou práci jsem si vybrala kvalitativní výzkum, který se problémem zabývá detailněji, konkrétně polo-strukturované rozhovory. Zvolila jsem si pět pedagogů, žen, které učí na 1. stupni (1 - 5. třída).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.