Název: Femvertising v kategorii dekorativní kosmetiky v České republice
Překlad názvu: Femvertising in the category of decorative cosmetics in the Czech Republic
Autoři: Kalousová, Karin ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: feminismus; Femvertising; gender; genderové stereotypy; reklama; společenská odpovědnost firem; stereotyp; advertising; corporate social responsibility; feminism; Femvertising; gender; gender stereotypes; stereotype

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107295

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397896


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet