Název: Cestovatelský blog jako marketingový nástroj
Překlad názvu: Travel blog as a marketing tool
Autoři: Zelinková, Petra ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: blog; cestovní ruch; influencer marketing; Instagram; nová média; sociální sítě; blog; influencer marketing; Instagram; new media; social media; tourism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107237

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet