Název: Komparace efektivity online reklamních kanálů na příkladu prodeje tištěné kuchařky
Překlad názvu: Comparison of the effectiveness of online advertising channels demonstrated on an example of printed cookbook sale
Autoři: Novák, Petr ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adwords; atribuční model; CTR; display reklama; Facebook reklama; konverzní poměr; reklamní kanál; segmentace; Sklik; advertising channel; Adwords; attribution model; conversion rate; CTR; display advertising; Facebook advertising; segmentation; Sklik

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107233

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397834


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet