Original title: Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Translated title: Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Authors: Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (advisor) ; Báča, Ladislav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Keywords: adidas; analysis; communications; Deerupt; Marketing; NMD; Originals; sales; sneakers; strategy; adidas; analýza; brand; Deerupt; Komunikace; NMD; Originals; prodej; strategie; tenisky

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107218

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397819


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2019-07-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share