Original title:
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Translated title:
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Authors:
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (advisor) ; Báča, Ladislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Keywords:
adidas; analysis; communications; Deerupt; Marketing; NMD; Originals; sales; sneakers; strategy; adidas; analýza; brand; Deerupt; Komunikace; NMD; Originals; prodej; strategie; tenisky
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107218