Název: Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích
Překlad názvu: Communication strategy of the F2 fitness centre in Strakonice
Autoři: Mařík, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness centrum; interview; komunikační strategie; marketing sportu; online marketing; sociální sítě; communicative strategy; fitness center; interview; online marketing; social networks; sport marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104714

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392752


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-13, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet