Název:
Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV
Překlad názvu:
Evaluation of the effectiveness of O2TV communication campaigns
Autoři:
Pivcová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Basík, Libor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity spouštěcí kampaně O2 Sport (2015) a srovnání všech O2TV kampaní za roky 2015, 2016 a 2017. Následně navržení zlepšení pro celkovou komunikaci O2 televize a její sportovní kanály jak v České republice, tak na Slovensku. Metody: V práci byla použita metoda analyzování dokumentů. Tato metoda byla využita při hodnocení spouštěcí kampaně O2 Sport i při hodnocení ostatních kampaní z let 2015, 2016, 2017. Výsledky: Z výsledků práce vyplynulo, že spouštěcí kampaň O2 Sport byla propracovaná a efektivní. I při porovnání kampaní v letech vyšel, na základě všech okolností, jako nejúspěšnější rok 2015, kdy proběhla i zkoumaná kampaň. Klíčová slova: marketingová komunikace, analýza, komunikace, reklama, sportTitle: Evaluation of the effectiveness of communication campaigns O2TV Objectives: The main objective of this diploma thesis is to evaluate the effectiveness of launching campaign O2 Sport (2015) and to compare O2TV campaigns for the years 2015, 2016 and 2017. After that, improvements are proposed for the overall communication of O2 television and its sports channels both in the Czech Republic and Slovakia. Methods: Used method in the thesis was analysing documents. This method was used to evaluate the O2 Sport launching campaign and to evaluate other campaigns from 2015, 2016, 2017. Results: The results of the work revealed that the O2 Sport launching campaign was sophisticated and effective. Even comparison of the campaigns throughout the evaluated years and based on all considerations, the most successful year was 2015 when the O2 Sport campaign was also launched. Keywords: marketing communication, analysis, communication, advertising, sport
Klíčová slova:
analýza; komunikace; marketingová komunikace; reklama; sport; advertising; analysis; communication; marketing communication; sport