Název: Analýza marketingové komunikace společnosti Tesla se zaměřením na osobní branding Elona Muska za období 2016-2017
Překlad názvu: Tesla marketing communication analysis focused on elon Musk's personal branding in the period of 2016-2017
Autoři: Suntychová, Tereza ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elon Musk; inovace; marketing; marketingová komunikace; osobní branding; Tesla; WOM marketing; Elon Musk; innovation; marketing; marketing communication; personal branding; Tesla; WOM marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102811

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet