Název: Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Překlad názvu: Media sales trends on Czech online media market
Autoři: Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Display reklama; internetová reklama; prodejní metody; programatické obchodování; RTB; Display advertising; internet advertising; programatic buying; RTB; transaction methods

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102686

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet