Název:
Komercializace estetiky
Překlad názvu:
The Commercialization of Aesthetics
Autoři:
VOLDŘICH, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměří na průzkum vztahů estetické a směnné hodnoty, respektive na komercializaci umění. Záměrem je reflektovat širší kulturně společenské proměny spojené s epochou moderny a utvářením masové kultury, jakož i etablování nového uměleckého paradigmatu s přihlédnutím ke komodifikaci umění. Zvláštní pozornost bude věnována tzv. kritické teorii frankfurtské školy.Work will explore relationships of aesthetic and exchange values, respectively for the commercialization of art. The intention is to reflect wider cultural and social changes associated by the formation of modernism epoch and mass culture, as well as the establishment of a new artistic paradigm with taking into account the commodification of art. Particular attention will be paid to the Critical Theory of the Frankfurt School.
Klíčová slova:
Dav; Komerce; Konzum; Média; Panství; Reklama; Umění; Advertising; Art; Commerce; Consumerism; Crowd; Manor; Media Citace: VOLDŘICH, Martin. Komercializace estetiky. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35006