Název: Komercializace estetiky
Překlad názvu: The Commercialization of Aesthetics
Autoři: VOLDŘICH, Martin
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dav; Komerce; Konzum; Média; Panství; Reklama; Umění; Advertising; Art; Commerce; Consumerism; Crowd; Manor; Media
Citace: VOLDŘICH, Martin. Komercializace estetiky. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35006

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387667


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet