Název: Badatelsky orientovaná výuka v chemickém vzdělávání
Překlad názvu: Inquiry-Based Science Education in Chemistry Teaching and Learning
Autoři: Völklová, Veronika ; Teplá, Milada (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Badatelsky orientovaná výuka; Chemie; Klíčové kompetence; Rozhovor; RVP G; Vzdělávání; Výuka; Chemistry; Education; FEB SGE; Inquiry-Based Science Education; Interview; Key Competencies; Learning; Teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99159

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383189


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet