Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis is focused on issue of customers satisfaction in company All Inclusive Estates s.r.o. The theoretical part describes the problematics of marketing research. Practial part provides analysis of customer satisfaction mediated pursuant of questionnaire. Thesis contains suggestion for the increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; customers satisfaction; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83607