Original title: Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Translated title: Marketing Research to support communication of the product valuation
Authors: Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: beer competition; marketing communication; Marketing research; marketing research process; product valuation; questionnaire; dotazník; marketingová komunikace; Marketingový výzkum; ocenění výrobku; pivní degustační soutěž; proces marketingového výzkumu

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/82851

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-378915


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share