Original title:
Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Translated title:
Marketing Research to support communication of the product valuation
Authors:
Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu pro vybraný pivovar. Marketingový výzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření a slouží jako podpora pro marketingovou komunikaci v oblasti získaného ocenění výrobku. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na marketingovou komunikaci oceněných výrobků. Práce nastiňuje potřebné teoretické pozadí a analyzuje marketingové prostřední společnosti.
The Bachelor's thesis focuses on a marketing research for the selected brewery. The research is conducted via questionnaire survey and serves as a support for marketing communication in the field of product valuation. Based on the results from the questionnaire own proposals for the marketing communication of the awarded products are presented. This thesis outlines the necessary theoretical background and analyzes the marketing environment of the company.
Keywords:
beer competition; marketing communication; Marketing research; marketing research process; product valuation; questionnaire; dotazník; marketingová komunikace; Marketingový výzkum; ocenění výrobku; pivní degustační soutěž; proces marketingového výzkumu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/82851