Název: Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků
Překlad názvu: Marketing activities in selected secondary schools as a tool for successful student recruitment
Autoři: LAPŠANSKÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; marketing školy; marketingové aktivity školy; nábor žáků; návrh; PR; propagace; reklama; strategie školy; trh školy; advertising; analysis; marketing; marketing activities in schools; PR; promotion; proposal; school market; school marketing; school strategy; student recruitment
Citace: LAPŠANSKÁ, Lenka. Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376271


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet