Original title: Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků
Translated title: Marketing activities in selected secondary schools as a tool for successful student recruitment
Authors: LAPŠANSKÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; analysis; marketing; marketing activities in schools; PR; promotion; proposal; school market; school marketing; school strategy; student recruitment; analýza; marketing; marketing školy; marketingové aktivity školy; nábor žáků; návrh; PR; propagace; reklama; strategie školy; trh školy
Citation: LAPŠANSKÁ, Lenka. Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50646

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376271


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share