Název:
Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing plan of a chosen company
Autoři:
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro příští období. The thesis deals with the way of compiling a marketing plan, according to which the company ACR auto, a.s. could build its posiion in a competitive environment. The result of the thesis is to evaluate the current marketing plan and to propose its update for the following period.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; situational analysis Citace: DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Marketingový plán vybraného podniku. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50150