Název: Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing plan of a chosen company
Autoři: DVOŘÁKOVÁ, Zuzana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; situational analysis
Citace: DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Marketingový plán vybraného podniku. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50150

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375394


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet