Original title:
Marketingový plán vybraného podniku
Translated title:
Marketing plan of a chosen company
Authors:
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro příští období. The thesis deals with the way of compiling a marketing plan, according to which the company ACR auto, a.s. could build its posiion in a competitive environment. The result of the thesis is to evaluate the current marketing plan and to propose its update for the following period.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; situational analysis; marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza Citation: DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Marketingový plán vybraného podniku. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50150