Název: Význam marketingové komunikace pro podnik
Překlad názvu: The importance of marketing communications for a company
Autoři: Pánek, Jan ; Pokorný, Jan (vedoucí práce) ; Charvátová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: politická strana; propagace; srovnání; comparison; political party; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372975


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet