Název: Olfaktorický marketing a jeho vliv na prodej
Překlad názvu: Olfactory marketing and its sales impact
Autoři: Šimáčková, Pavla ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aroma marketing; káva; olfaktorický marketing; prodej; scent marketing; Smyslový marketing; vůně; čich; čichový smysl; aroma marketing; coffee; fragrance; olfactory marketing; sales; scent; scent marketing; sense of smell; Sensory marketing; smell

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94625

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372758


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet