Název: Srovnání kvality značkových prodejen z pohledu zákazníka u firem Nike a Adidas
Překlad názvu: Adidas and Nike Brand Stores Quality Comaprison through Eyes of Customers
Autoři: Šrámek, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adidas; Marketingový mix; Mystery Shopping; Nike; retail; adidas; Marketing mix; Mystery Shopping; Nike; retail

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94489

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372626


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet