Název:
Autismus a finanční gramotnost v primárním vzdělávání
Překlad názvu:
Autism and financial knowledge in primary education
Autoři:
Kokrhounová, Jana ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Nová, Monika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce Autismus a finanční gramotnost je porovnání rozdílů ve vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Dále si zmapovat přehled o finanční gramotnosti u autistů. Diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická, obsahuje informace o autismu, popisuje možné příčiny jeho vzniku, výčet autistických poruch, metody a možnosti vzdělávání dětí s autismem. V praktické části popisuji rozdíly vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Vlastní výzkum se zabývá přehledem a porovnáním znalostí finanční gramotnosti u autisty v inkluzi na základní škole a jeho zdravých spolužáků.The aim of my dissertation Autism and a financial literacy is comparing the differences between the education of autistic pupils at special elementary schools or at elementary school in inclusion….. Next monitoring the summary of financial literacy of autistics. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains the information about autism, the list of autistic disorders, methods and possibilities of training of autistic pupils and describes possible causes of its formation. In the practical part I describe the differences between the education of autistic pupils at special elementary school and in inclusion at elementary school ….The research is concerned with the summary and the comparison of financial literacy knowledge of an autistic pupil at primary school with his healthy schoolmates.
Klíčová slova:
Autismus; finanční gramotnost; inkluze; metody vzdělávání; příčiny autismu; Autism; causes of autism; educational methods; financial literacy; inclusion