Název:
Nástroje personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol
Překlad názvu:
Personnel Marketing Tools from University Students Viewpoint
Autoři:
Král, Jindřich ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá nástroji personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol. Představena je koncepce budování značky zaměstnavatele, tvorba strategie budování značky zaměstnavatele a její přínosy. Dále je pozornost věnována oblasti personálního marketingu, interních a externích nástrojů personálního marketingu, a problematice generace Y ve vztahu k práci. Součástí práce je empirické šetření zaměřené na preference nástrojů personálního marketingu studenty Univerzity Karlovy a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci šetření jsou zjišťovány faktory, které ovlivňují volbu budoucího zaměstnavatele.This thesis deals with the personnel marketing tools from the perspective of the university students, in which the concept of employer branding, its strategy and its benefits is introduced. The attention is focused on the field of personnel marketing, on internal and external tools of personnel marketing and on the generation Y in relation to employment. The quantitative questionnaire survey is a part of this thesis and is focused on preferences of students of Charles University and students of the University of Economics in Prague. The survey pays attention to the factors influencing the choice of the future employer.
Klíčová slova:
značka zaměstnavatele|personální marketing|marketing v řízení lidských zdrojů|nástroje personálního marketingu|generace Y; employer branding|personnel marketing|HR marketing|HR marketing tools|generation Y