Název: Návrh marketingové strategie družstva
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal of Cooperative
Autoři: Úradníková, Nikola ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová strategie; marketingové analýzy; marketingový mix; reklama.; SWOT analýza; advertising.; Marketing; marketing analysis; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69940

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-364614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-09-18, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet